Monday, November 22, 2010

CiNtA...... wUjUd Ke CiNtA sEjAtI??????

Salam..... lmer x tulih kt blog nie....... mybe der mslah jiwa aku mnghalng aku menulis...... Salah ker klau kt berchinta mengharapkan hubungan sehingga ke perkhawinan?????? setiap kali prhubungan sukar mmberi satu kepastian yg psti....ape yg diharapkan oleh wanita@perempuan@gf????? plz.....tolong la pham kaum2 adam jgn der perasan nk maenkan prasan kaum hawa .... kesianla kt mereka...... walaupon bkn semua kaum adam smer brperangai bgitu mybe 1000 dlm 1 derla laki2 yg btul2 ikhlas.....

Arinie cuti so aku belek2 la blog berkaitan ngn CiNtA??? Aku cume nk share ape yg aku baca,,,,,

Berhati2la jenis lelaki dibawah :

# Lelaki yang sering berkata : " Abg mmg syg kt ayg tp abg lom bersedia utk hubungan yg lbh seyes"
Ini brmkna anda bknla prempuan yg diharapkn & anda tdk trsenarai dlm calon surirumahnya.

#Lelaki yg der bnyk pilihan n kwan2 perempuan yg mesra .... sapela anda dihatinye....

#Lelaki per yg dipikirkan btul sedngkan pndngan anda salah .....mreka fkir anda x brhak utk tegur kerana mreka lebih mcm2 sudut

#Lelaki yg naif dan mementingkan diri sendiri x memahami kehendak wanita walupon sdh mmberitahu berkali2......selalu mengambil mudah n remeh trhadap sesusatu prkra...

# Lelaki yg tdk tahu kehendak sendiri n x d pendirian sendiri....... x yakin pda diri n sering mmberi kta putus kpd owg laen....... in future mcmner lak if any problem???

SO SAY GOD BYE .............. ;-(


No comments: