Friday, December 3, 2010

BULAN 12.......

Sekarang nie mser releks kt lab nie... per yea aku nk tulis??? hahhaha...... sudah mser nyer aku gembirakan diri sendiri.....

Yup..... Tahun 2010 akan menutup tabirnyer.... 2011 akn menjelma ......sedar x sedar umo aku pon meningkat satu tangga lagi.... wa..... 26 taun..... tua ke ek 26??? Herm x pe....aku rser 26 masih mude.... yg penting kt kene selalu hepi..... tu jea..... selalu kene senyum... senyum..... barula msalah ley selesaikan.....

Okla...klau tnyer psal kerjaya?? yup kerjaya aku lom lagi kukuh....aku msih lagi pekerja kntrak.... tp aku brsyukur sgt time2 gawat nie aku msih lagi mmpu brkeja jika dibandingkan diluar sana rmai yg tnam anggur...... yup aku redha..... cume satu jerk yg aku percaya rezki tuhan der dimana2 cume kt kenala brusaha n selebihnya berserahla pd Allah.... Amin

Pasangan??? benda2 nie juga menganggu jiwa n batin aku sepanjang tahun 2009...... aku mule belajar erti kasih syg... dicintai n mencintai tp jgn terlalu cepat mengharapkan semua impian dan harapan akan tercapai.... semua akan ku serahkan kepada takdir.... aku mula memikirkan untuk berfikiran trbuka ...... n menganggap semua yg brlaku der hikmah nyer... mungkin jalan ini derla yg terbaek tuk kami...... hatiku mule dibuke skit2....n harap2 derla sinar selepas ni.... mungkin tdk bercinta sebelum brkawen tp akn bercinta slps brkhwin.... indahnyer..... ;-)

Family???? yup aku brsyukur sgt dilahirkan didalam keluarga yg sempurna... ibu bapa aku adalah yg terbaek didunia nie.... mereka bnyk support aku x kirala per jua mslah aku x segan n silu bercerita kepada diowng..... lps meluahkan baru aku berase ringan kepala..... n nasihat yg diberikan aku akan amalkan...... tq mak ngn abh n all my brother... n sister..... luv u all....








4 comments:

Anonymous said...

gua sayang lu juga... owwhhh gua new follower blog ni!

anggerikrimba said...

wawa..... update la blog bro.... ley bace..... ;-)

Anonymous said...

gua dh hapdet 2 hari lepas... hape lu ingat gua laki ke? wahahahahaha!

anggerikrimba said...

hahahaha.... yela...bru jerk baca.... nice blog.... ;-)