Thursday, December 23, 2010

First lagu fovourite aku..............


Salam....Morning2....pagi2 nie lps breakfst kasi relex skit perut smbil2 layan lagu anggapanmu...... Ziana Zain........ x slah aku siap hafal lagu nie smapai habis mser darjah 2..... siap msok pertandingan karoke taw dlm kelas la......... kowng taw aku dpt no berpe??? hahaha..... aku dpt no2.... mser aku nyanyi tu power giler suara aku...tmbah skt terangkatla ngn kening2 aku...... hahhaha........klau Ziana Zain dengo mesti pengsan la...... tula dlu angan2 nk jdk protege dia...tp nk wat macmne muhamad dh dpt..... lalallala~

Yg aku ingt lagi time tu aku der admire kt seseorng.....ketua kelas beb.....dia dengo lagu nie tangkap leleh beb lps tu malu2 knon3 ditujukan lagu nie kt dia la gitu...gile seh...hahahha ..... tp dia gak ley than nakal.......kacau2 aku...... mcmner tah kecik2 dah gatal nk brchinta......tp ala maen2 cinta jerk..... xpe cinta monyet kan.... hikhik......tp x taw dah mner dah ilang bdk tu........nmer pon cinta monyet tah2 bdk tu g crik pisang dahh..... lalaallala~







No comments: